Filmy a terroryzm: Analiza filmowych interpretacji terroryzmu i przemocy politycznej.
W szerokim zakresie rozumiana reklama trafia do praktycznej grupy odbiorców. A właściwie ma za zadanie trafić do konkretnej grupy. Dlatego, wypada wcześniej przewidzieć kto lub ma być odbiorcą. Charakter tej grupy, oznaczony wiek oraz upodobania. Na tym przynależy oprzeć kreowanie całej reklamy. Naturalnie, można też potraktować reklamę uniwersalnie i przyjąć, ze odbiorca jest pospolitym człowiekiem, który ma zapotrzebowanie na dany produkt. W owym czasie wypada zrobić taką kampanię reklamową, aby każdy mógł odszukać w niej coś dla siebie oraz dostać gadżety reklamowe Warszawa. Odbiorca to figura od jakiej zależy uznanie całej akcji promocyjnej. Jeśli nie przyjmie produktu, to cała kampania okaże się nieudana. Dlatego także tak ważne jest właściwe podejście do konsumenta, czyli także określenie grupy społecznej z której pochodzi. Jeśli towar jest kierowany do nastolatków, to wiadomo, że reklama musi być zrobiona tak, żeby oczywiście nastolatki zwróciły uwagę, ze jest to coś dla nich. Jeśli kierowane jest do kobiet, to, aby kobiety się tym zainteresowały. Niemniej jednak, jeśli towar ma być wielofunkcyjny, to nastawienie do reklamy musi być także bardzo szerokie.
2. Link
3. Wiadomości
4. Recenzje